Support

Vi har samlet de rigtige kompetencer for, at du ikke skal bekymre dig.

Det kan være svært at have og opretholde alle de kompetencer, der skal til for at hjælpe forretningen og brugerne med de mange applikationer, som stilles til rådighed.
Der er både behov for en bred viden om de mange muligheder med f.eks. Office 365 og der er brug for dyb specialistviden om de mere eller mindre specialiserede applikationer, som er blevet anskaffet gennem tiden.

Microsoft tilbyder en række supportmuligheder, men det kan være en jungle at navigere i, og det er ikke altid, man får et konkret svar i øjenhøjde med brugeren.

ProActive har gennem mere end 10 år opbygget en professionel supportorganisation, som tilbyder alle relevante former for support:

  • ServiceDesk / hotline på web, telefon og mail
  • Onsite support
  • Bred support af alle Microsoft produkter
  • Application Management af specifikke applikationer efter aftale

En serviceaftale med ProActive har mange fordele:

  • Ét sted at ringe hen med udfordringer på tværs af alle jeres Microsoft produkter
  • Fastholde viden og kompetencer om de applikationer, som vi har leveret til jer (vi overtager også gerne ansvaret for applikationer udviklet af andre)
  • Garanterede serviceniveauer for kritiske applikationer
  • Adgang til ProActives og Microsofts samlede vidensbase

Serviceaftalen kan naturligvis kombineres med en aftale omkring driften. Så har I ansvaret klart placeret ét sted.

ProActive Support

ServiceDesk

ProActive tilbyder et dedikeret SPOC (Single Point of Contact) ServiceDesk-team, der leverer standardiserede ServiceDesk-ydelser på tværs af alle kunder med managed services. ServiceDesk teamet leverer et standardiseret IT Service Management værktøj (JIRA) og koordinerer sager på tværs af teams og ressourcer.

ProActive ServiceDesk er lokaliseret i Danmark, og alle ressourcer er flydende på engelsk og dansk.

ProActives ServiceDesk kan være andet niveau, som kontaktes af jeres egen ServiceDesk, eller vi kan tage dialogen direkte med jeres brugere.

Serviceprocesser

Service Management-processer anvendes på tværs af Support og Drift. Alle processer og arbejdsgange er beskrevet i vores vidensdatabase og anvendes i forbindelse med løbende serviceforbedring og uddannelse af nye medarbejdere. Processerne er baseret på ITIL.

Figuren nedenfor illustrerer den overordnede arbejdsgang.

ProActive Service Management

Applikationsansvar

Med en Application Management aftale tager ProActive det samlede ansvar for en specifik applikation, herunder:

  • Vedligehold
  • Opdateringer
  • Fejlrettelser
  • Ændringer
  • Support
  • Andre forespørgsler

Vil I også gerne have adgang til vores kompetencer? Så lad os tage en dialog om mulighederne for en serviceaftale, som passer til jeres behov.

Kontakt

Gert Hansen
Gert
Hansen
Manager - Support & Operations
+45 26 87 96 70
gerth@proactive.dk
Henrik Kim
Henrik Kim
Christensen
CTO og Partner
+45 27 22 33 01
hkc@proactive.dk