Det kan være svært at have og opretholde alle de kompetencer, der skal til for at hjælpe forretningen og brugerne med de mange applikationer, som stilles til rådighed.
Der er både behov for en bred viden om de mange muligheder med f.eks. Office 365 og der er brug for dyb specialistviden om de mere eller mindre specialiserede applikationer, som er blevet anskaffet gennem tiden.
Microsoft tilbyder en række supportmuligheder, men det kan være en jungle at navigere i, og det er ikke altid, man får et konkret svar i øjenhøjde med brugeren.
ProActive har gennem mere end 10 år opbygget en professionel supportorganisation, som tilbyder alle relevante former for support:
En serviceaftale med ProActive har mange fordele:
Serviceaftalen kan naturligvis kombineres med en aftale omkring driften. Så har I ansvaret klart placeret ét sted.
ProActive tilbyder et dedikeret SPOC (Single Point of Contact) ServiceDesk-team, der leverer standardiserede ServiceDesk-ydelser på tværs af alle kunder med managed services. ServiceDesk teamet leverer et standardiseret IT Service Management værktøj (JIRA) og koordinerer sager på tværs af teams og ressourcer.
ProActive ServiceDesk er lokaliseret i Danmark, og alle ressourcer er flydende på engelsk og dansk.
ProActives ServiceDesk kan være andet niveau, som kontaktes af jeres egen ServiceDesk, eller vi kan tage dialogen direkte med jeres brugere.
Service Management-processer anvendes på tværs af Support og Drift. Alle processer og arbejdsgange er beskrevet i vores vidensdatabase og anvendes i forbindelse med løbende serviceforbedring og uddannelse af nye medarbejdere. Processerne er baseret på ITIL.
Figuren nedenfor illustrerer den overordnede arbejdsgang.
Med en Application Management aftale tager ProActive det samlede ansvar for en specifik applikation, herunder:
Vil I også gerne have adgang til vores kompetencer? Så lad os tage en dialog om mulighederne for en serviceaftale, som passer til jeres behov.