Office 365

Én samlet cloud platform til øget produktivitet, samarbejde og vidensdeling.

Office 365 fra Microsoft er en cloud baseret produktsuite, der inkluderer populære applikationer som Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint m.fl.), SharePoint, Exchange, Teams, Planner, Delve, Yammer og mange andre. Office 365 leveres på abonnementsbasis, også kaldet ”Software as a Service” til virksomheder i alle størrelser.

Værktøjerne i Office 365 kan med fordel anvendes til at styrke samarbejdet og vidensdelingen i og imellem virksomheder og organisationer og er samtidig grundlaget for at skabe øget produktivitet for både den enkelte medarbejder og hele virksomheden.

Værktøjerne i Office 365 udbygges og forbedres hele tiden, og en af de store fordele ved en SaaS løsning er, at nye funktionaliteter og forbedringer automatisk skubbes ud til brugerne. Der er således ikke længere behov for besværlige opgraderingsprojekter.

En investering i Office 365 er samtidig en investering i øget sikkerhed og nemmere overholdelse af GDPR-relaterede krav. Værktøjerne i Office 365 inkluderer en række sikkerhedsrelaterede funktionaliteter, ligesom der er en række specialiserede sikkerhedsprodukter inkluderet i Office 365 overbygningen kaldet ”Microsoft 365”.

What is Office 365? Microsoft's best productivity apps

Discover how Office 365’s integrated experience can help you start and grow your small business.

Fordele ved Office 365

  • Mulighed for besparelser på licenser og driftsomkostninger, herunder muligheden for løbende at tilpasse antallet af licenser
  • Medarbejderne har hele tiden den nyeste software til rådighed
  • Øget sikkerhed og mulighed for GDPR-overholdelse er en integreret del af Office 365 og i særdeleshed Microsoft 365
  • Nemmere at understøtte mobile medarbejdere og samarbejde med kunder
  • Fokus på forretningsudvikling frem for drift
  • Sikker og stabil drift
Glenn

Implementering, værdirealisering og change management
Vores tilgang til Office 365 er fokus på anvendelse af standardværktøjer og konfiguration frem for udvikling. En implementering af Office 365 er således i lige så høj grad en organisatorisk såvel som en teknisk implementering.

Værdien ved en investering i Office 365 realiseres kun, hvis brugerne rent faktisk anvender de nye værktøjer. Med nye værktøjer følger nye og spændende muligheder og det kræver fokus på forandringsledelse.

Case: MT HØJGAARD

MT Højgaard tilbyder en moderne arbejdsplads til deres 4000 medarbejdere.

MT Højgaard

Case: B&O

B&O halverer IT-driftsudgifter med Office 365.

B&O

Hvordan kan vi hjælpe?

ProActive er en af de virksomheder i Danmark med størst erfaring med både den tekniske og organisatoriske implementering af Office 365.
Gennem vores erfaringer har vi opbygget en række metoder og best practices for implementeringen, herunder:

  • Udarbejdelse af business case og plan for værdirealisering
  • Implementering af intranet og samarbejdsløsninger
  • Implementering af sikkerhed
  • Organisatorisk udrulning og change management / adoption
  • Rådgivning om anvendelsen af Yammer, Teams, SharePoint og øvrige produktivitets- og samarbejdsværktøjer

Vi har desuden opbygget en læringsportal kaldet ProActive Learning, hvor jeres brugere kan få adgang til altid opdaterede kurser om alle værktøjerne i Office 365.

Som den eneste danske Microsoft partner, der både er certificeret Cloud Services og Cloud Platform partner, kan vi sikre, at din virksomhed kommer godt fra start med Office 365, og at I efterfølgende formår at høste fordelene og få det mest optimale udbytte af jeres investering.

Kontakt os for et inspirationsmøde, hør om andre virksomheders positive erfaringer med Office 365 og bliv klogere på potentialet for din virksomhed.

Kontakt

Boris
Boris
Nyland
Director - Modern Workplace
+45 53 53 75 70
boris@proactive.dk
Jørgen Rahbek
Jørgen
Rahbek
Sales Executive
+45 40 90 41 49
jorgen.rahbek@proactive.dk