Nintex Process Platform

Automatiser og optimer virksomhedens forretningsprocesser.

Med Nintex Process Platform bliver du i stand til at transformere din forretning med effektfulde værktøjer til at designe, opbygge, automatisere og dokumentere jeres processer. Tilmed giver Nintex Process Platform mulighed for at nemt at overvåge og optimere processerne således, at flaskehalse og potentielle problemer kan adresseres hurtigt.

Nintex platformen består således af følgende produkter:

  • Nintex Process Automation, der består af Nintex Workflow, Nintex RPA (Robotics Process Automation) og Nintex Sign, til understøttelse og automatisering af digitale forretningsprocesser med workflows, robotter, elektronisk signatur og meget mere
  • Nintex Process Management til håndtering af jeres processer, herunder dokumentation, procesdesign, samarbejde, compliance, risk management, varianser, Lean Tagging og meget mere

Nintex Process Platform er således en samlet platform til virksomhedens Business Process Management (BPM).

Why Nintex

Hear why customers and partners around the globe leverage Nintex for process mapping, automation, and RPA.

Nintex tilbyder en stor samling af ”Connectors” således, at det bliver muligt at binde forretningsprocesserne sammen på tværs af applikationer i og uden for jeres virksomhed. Her er blandt andet standard ”Connectors” til alle Microsofts produkter, herunder Teams, SharePoint og Dynamics 365, og til andre så som SAP, SalesForce, Oracle, Adobe og mange andre.

ProActive er den Nintex partner i Danmark med den største erfaring med at levere Nintex baserede BPM-løsninger. Kontakt os gerne for en nærmere dialog om mulighederne for at digitalisere jeres processer og om de øvrige muligheder Nintex Process Platform kan give jer.

Kontakt

Boris
Boris
Nyland
Director - Modern Workplace
+45 53 53 75 70
boris@proactive.dk