Dynamics 365 er en sammenhængende og fleksibel platform til styring af kommunikation og relationer til virksomhedens kunder eller organisationens medlemmer, klienter eller borgere. Som forretningsansvarlig kan du ´plukke´ de funktionaliteter ud, som er relevante for netop din forretning, og som giver værdi i dit og dine medarbejderes arbejde med at nå jeres mål.
Dynamics 365 platformen kan nemt tilpasses til en løsning, der understøtter din organisations forretningsprocesser og kan være med til at skabe større sammenhæng mellem de forskellige forretningsenheder, fx i samarbejdet mellem Marketing, Salg og Service.
Således kan Dynamics 365 platformen være med til at styrke relationerne til jeres kunder og gøre din virksomhed mere konkurrencedygtig ved at styrke sammenhængskraften og øge produktiviteten i din organisation.
Dynamics 365 platformens customer engagement del består følgende hovedfunktionsområder:
Dynamics 365 er en intelligent platform med indbygget AI, som fungerer som brugerens personlige assistent. Det betyder, at brugerne løbende hjælpes med relevante informationer til at få et altid opdateret kunderoverblik og til at en mere produktiv udførelse af kundearbejdet lige fra marketing over salg til service.
Konkret betyder det fx, at brugerens Outlook er integreret med Dynamic 365, og at den intelligente AI-motor (Cortana Intelligence) giver råd og ´heads up´, som er afgørende for at reducere spild og risici og styrke produktiviteten i dagligdagen.
Dynamics 365 bliver dermed fra start en integreret del af din digitale arbejdsplads og kan fx. også udnytte updates fra LinkedIn.
Det betyder, at korrespondance og indsigt i dit kundearbejde er lige ved hånden og opdateret. LinkedIn-integrationen betyder, at dine kundedata altid er opdateret i forhold til det allerseneste fra din kundes hverdag.
Applikationer der effektiviserer jeres forretning med løsninger baseret på Dynamics 365, Project Online og Power Platform.