Tilbage

Engagement Management

Engagér jeres eksisterende og potentielle kunder og skab stærke vedvarende kunderelationer.

Det er selvsagt vigtigt at engagere både jeres eksisterende og potentielle kunder; ikke kun i starten men vedvarende. For at kunne skabe engagement og loyalitet hos jeres kunder er I nødt til at have et godt kendskab til hver deres særlige behov, præferencer og interesser. Hvis I har mange eksisterende og potentielle kunder er I nødt til at indsamle og holde styr på denne information (data) på en systematisk måde.

Gør I det, har I langt bedre forudsætninger for at opnå:

  • Større indsigt i kundernes interesser og produktpræferencer
  • Bedre effekt på kampagner og andre marketingaktiviteter
  • Mere målrettet kundekommunikation
  • Flere kvalificerede kundeemner / leads
  • Mere mersalg og nysalg
  • Bedre kundeservice
  • Større kundetilfredshed og kundeloyalitet

En kontinuerlig tværorganisatorisk proces

Engagement Management er en kontinuerlig cirkulær proces med kunden som omdrejningspunkt, der ofte går på tværs af flere af organisationens enheder lige fra Marketing og Salg til Leverance og Service og ofte består af en række delprocesser.

CRM proces

Hvordan kan vi hjælpe?

Vi kan hjælpe dig med at analysere og kortlægge din virksomheds processer indenfor marketing, salg, service etc.) og forretningsbehov og derpå opsætte og tilpasse en Engagement Management løsning, der understøtter din virksomheds unikke behov.