Alle nyheder
13. november 2017

ServiCare strømliner kundeservice med Dynamics 365 Field Service

Møbelservicevirksomheden ServiCare får deres mobile værksteder til at flyde med Field Service og Portals i Microsoft Dynamics 365 suiten.

ServiCare leverer mobil møbelservice i forbindelse med reparationer af møbler både før og efter garantiperiodens udløb. ServiCare består af rullende værksteder i Danmark med et fast uddannet team, der kører ud til kunder, der skal have repareret møbler. Hver bil er forsynet med komplet udstyr af værktøj og standard reparationsmateriale. ServiCare har samarbejdsaftaler med flere førende forhandlere og producenter i Danmark.

Mobil kundeservice

For at få hele det til at rulle i bogstaveligste forstand har ServiCare valgt at få implementeret og tilpasset forretningsapplikationerne Field Services og Portals til Microsofts Business Applications platform Dynamics 365. Med Field Service app’en kan ServiCare oprette, planlægge og håndtere servicebesøg for alle de kørende værksteder ude i marken, og med Portals kan ServiCare servicere sine kunder i en serviceportal på moderne vis.

”Med Dynamics 365 løsningen som ProActive har leveret har vi fået fuldkommen styr på alting helt ned til, hvilke nogle løsdele og materialer vores kørende møbelreparatører / servicefolk skal have med ud til kunderne. Planlægningen af vores servicebesøg og organiseringen af vores kørsel er blevet væsentligt forbedret. Det har alt sammen været med til at nedbringe spildtid markant og ikke mindst fået langt mere tilfredse kunder. En stor ros og tak til ProActives konsulenter for deres professionelle arbejde”, siger ServiCares direktør og indehaver Michael Ambroisus om løsningen og samarbejdet med ProActive.