28. apr 2020

ServiCare automatiserer booking af kundebesøg i Field Service

Danske ServiCare automatiserer booking af besøgsaftaler pr. SMS med integration mellem Link Mobility og Dynamics 365 Field Service.
Link Mobility Dynamics 365 Field Service

ServiCare leverer mobil møbelservice i forbindelse med reparationer. ServiCare består af 6 rullende værksteder i Danmark med et fast uddannet team.

Når en kunde har kontaktet ServiCare og aftalt et tidspunkt for et besøg, skulle ServiCare tidligere manuelt sende en bekræftelse pr. SMS med tidspunkt og adresse.

Med integrationen mellem Link Mobility og Dynamics 365 bliver SMS’en nu automatisk sendt til kunden med starttidspunkt og dato, når en booking oprettes i Dynamics 365 Field Service.

ServiCare skal således ikke længere bruge tid på manuelt at sende +100 SMS’er om ugen ud til kunder. Dette sker helt automatisk via Link Mobility.

Eksempel på en SMS, som kunden modtager.

På den måde sparer ServiCare en masse tid, og de overvejer nu også muligheden for at kunne modtage SMS’er i Dynamics 365 Field Service, så kunderne kan booke besøg fra en ServiCare reparatør ved blot at sende en SMS.

Vi ser en stærk integration mellem vores Dynamics365 og Link Mobility og med en åbningsrate på 98% er SMS et vigtigt værktøj i vores løbende kommunikation med vores kunder.
Michael Ambrosius, ServiCare

Kontakt

Mikkel
Mikkel
Aude
Partner
+45 27 22 33 67
mikkel@proactive.dk