12. nov 2020

Nykredit hjælper kunderne godt i gang med Teams

Nykredit har lanceret et brugervenligt hjælpeunivers til deres kunder, som får dem godt i gang med at bruge Teams.
Teams

Som kunde i Nykredit er det muligt at booke onlinemøder med sin rådgiver, så man kan mødes, når det passer en, fra computer, tablet eller telefon.

Tidligere holdt Nykredit deres online kundemøder via Skype, men nu har Nykredit skiftet platform til Microsoft Teams. I den forbindelse har Nykredit lanceret et brugervenligt hjælpeunivers til deres kunder, som får dem godt i gang med teknikken.

For at de virtuelle kundemøder kan gå så glat som muligt, sender Nykredit link til onlineuniverset i forbindelse med alle mødebookinger.

”På den måde kan vi hjælpe kunderne godt om bord i Teams inden mødet, så vi kan udnytte tiden på selve kundemødet bedst muligt. Det betyder, at vores rådgivere kan bruge deres tid til det, de er bedst til: At hjælpe kunderne”
Seniorspecialist Kate Ankær og Ann-Louise Abildgaard Nielsen, seniorkonsulent i End User Computing and Cloud Solutions hos Nykredit.

Animationer guider kunderne

ProActive har hjulpet Nykredit med illustrationer og instruktionsvideo til deres hjælpeunivers. Hjælpeuniverset skal være tilgængeligt og forståeligt for alle Nykredits kunder, uanset deres teknologiske kunnen. Der er derfor gjort brug af en lettilgængelig animationsvideo, som trin for trin guider kunden igennem processen, for at kunne deltage i et kundemøde. Siden indeholder også en mere detaljeret visuel guide med tekst og billeder, som kan bruges i stedet for eller som supplement til videoen.

Du kan se videoen og hjælpeuniverset her

Modern Workplace

Skab de bedste rammer for øget arbejdsglæde og produktivitet.

Modern Workplace
Læs om vores Modern Workplace løsninger

Kontakt

Max Sejbæk
Max
Sejbæk
CEO, Partner
+45 27 22 33 63
max@proactive.dk