Hillerød Forsynings intranetprojekt gik i luften d. 1. april. På daværende tidspunkt var både ProActive og Hillerød Forsynings COVID-19 politik, at undgå fysiske møder. Derfor foregik kick-off over Microsoft Teams. Det fungerede så godt, at alle efterfølgende workshops, byggemøder, undervisningsseancer m.m. ligeledes foregik online. Man skulle tro, at en sådan arbejdsgang ville afføde en masse udfordringer, men helt imod forventning har det resulteret i så stor effektivitet og gåpåmod, at intranettet blev lanceret kun 2 måneder efter kick-off.
Hiltra, som det nye intranet er navngivet, bruges til at give medarbejderne den viden og kommunikation de har brug for. Her kan de finde medarbejderhåndbogen med interne politikker og regler og se hvad dagens menu i kantinen er. Det er også her organisationen kommunikerer om stort og småt. På grund af Hiltra har Hillerød Forsyning formået at minimere niveauet af såkaldte ”alle” mails. I stedet skrives informationerne på intranettet, som alle medarbejdere har adgang til.
Da en stor del af Hillerød Forsynings medarbejdere er ude i marken, er det essentielt for dem, at deres nye intranet også har mobiladgang. Med IntraActive Mobile App har alle brugerne adgang til intranettet, hvad end de sidder ved en computer eller har en smartphone med sig i lommen. Ud over at vise intranettets indhold, bruger medarbejderne også deres nye app som telefonbog, da den indeholder kontaktoplysninger på alle deres kolleger.
Med IntraActive kan du nå ud med vigtig information til dine medarbejdere på forskellige devices.