02. jul 2020

FLSmidth systematiserer sine marketingaktiviteter med Dynamics 365 Marketing

FLSmidth har skiftet deres oprindelige marketingplatform ud med Dynamics 365 Marketing, hvilket har gjort marketingafdelingens arbejdsprocesser mere effektive og til en bedre kundeoplevelse.
FLSmidth

FLSmidth er førende leverandør inden for udstyr, knowhow og service til cement- og mineindustrien og havde et behov for at optimere og automatisere deres arbejdsgange og gøre det nemt at tilpasse, redigere og udsende marketingmateriale til relevante interessenter og ikke mindst deres kunder.

Dynamics 365 Marketing tilbyder mere fleksibilitet i hverdagen

FLSmidth valgte at skifte til Dynamics 365 Marketing, da Dynamics 365 kunne tilbyde en øget fleksibilitet og bedre kundeoplevelser via marketingautomatisering og samtidig udnytte data og forretningsprocesser til den eksisterende Dynamics 365 Sales.

”Med implementering af marketingmodulet i Dynamics 365 fokuserer vi på at bygge bro mellem marketing og salg samtidig med vi at forbedrer kundeoplevelsen af email kommunikation”
Anna Dymytrova Bjelke Torres, Digital Project Manager, Marketing

Den nye løsning har gjort afdelingen mere selvkørende på deres marketingprocesser, da de ikke længere i samme grad er afhængige af eksterne partnere til en række aktiviteter, som f.eks. nyhedsbreve og webformularer mv.

Med Dynamics 365 Marketing har FLSmidth fået fleksibilitet og bedre performance til at udføre deres marketingaktiviteter på tværs af flere platforme, ligesom de er blevet i stand til selv at publicere og redigere deres materiale efter behov og brugerdefinerede dashboards.

“Vi har været glade for at kunne forbedre vores marketingaktiviteter og gøre brug af Dynamics 365 platformen. ProActives store viden og fokusering har sikret vi kunne få den rigtige løsning på kort tid”
Mickey Jervin, Modern Workplace Architect
Mikkel
Mikkel
Aude
Partner
+45 27 22 33 67
mikkel@proactive.dk
Business Applications