Salg

Strømlin salgsprocessen og øg salget

For at understøtte en disciplineret tilgang til virksomhedens salgsprocesser ned gennem hele salgstragten - lead-generering, nurturing, overlevering fra marketing til salg, systematisk registrering af salgsmuligheder og salgsaktiviteter og opfølgning – er det en kæmpe fordel at have et kundesystem (CRM) til rådighed.

Med en moderne CRM-løsning, bliver din virksomhed langt bedre i stand til at:

  • Skabe bedre sammenhæng mellem processerne i marketing, salg og service
  • Få bedre overblik over virksomhedens samlede salg
  • Få større indsigt i de enkelte salgsmuligheder
  • Optimere salgsteamets produktivitet ved at hjælpe dem med at fokusere på de bedste salgsmuligheder
  •  Identificere de kunder, der har størst salgspotentiale ved at udnytte indsamlet kundedata
  • Holde styr på og vedligeholde relationen til den enkelte kunde
  • Gøre det nemt for sælgerne at arbejde mobilt med kundedata og salgsmuligheder

Dynamics 365 for Sales

Watch this video for an overview of how Microsoft empowers sellers to drive personal engagement with customers.

Hvordan kan vi hjælpe?

Vi kan hjælpe dig med først at analysere og kortlægge din virksomheds salgsprocesser og dernæst opsætte og tilpasse en Dynamics 365 Customer Engagement løsning, der understøtter din salgsorganisations unikke behov.

Bliv kontaktet!

Udfyld formularen, hvis du ønsker at vide mere om mulighederne for netop din organisation.

Kontakt

Michael Schmidt
Michael
Schmidt
Director
+45 41 30 42 69
michael.schmidt@proactive.dk