Kunder
egetæpper

egetæpper skaber overblik over salgsmuligheder og reklamationer med Dynamics CRM

egetæpper skaber overblik og understøtter forretningsprocesser omkring salg og reklamationer med Microsoft Dynamics CRM.

egetæpper er en af Europas førende virksomheder inden for design og produktion af unikke gulvtæpper af høj kvalitet med miljøet i højsædet. Virksomheden havde et tiltagende behov for et system og en proces, der kunne hjælpe dem med at skabe overblik over salgs- og reklamationssager og understøtte forretningsprocesser.

Forbedret overblik over salgsprocessen

ProActive har hjulpet Egetæpper med at implementere en Microsoft Dynamics CRM platform til at skabe overblik over kunder og salgsmuligheder og strømline salgsprocessen. Med kundedata, der trækkes fra økonomisystemet og flere andre systemer har salgspersonalet fået et samlet overblik over kundens aktiviteter.

”Vi har alle sammen fået et kvalitetsløft både i vores interne processer, men også i vores salgsprocesser”, siger Jens Laier, Customer Relations Manager, egetæpper.

”ProActive tog bolden fra starten af og hjalp os igennem hele processen. Man kunne sagtens mærke, at de havde en erfaring fra tidligere fra andre cases, så det var en stor hjælp og så var det ikke det man skulle bruge ressourcerne på”.

Styr på reklamationsprocessen

Samtidig har indførelsen af det nye CRM system også givet anledning at strømline reklamationsprocessen, således at alle reklamationer oprettes og behandles i CRM. Sager kan endvidere tildeles en overordnet ansvarlig alt efter omkostningsniveau og karakter samt rapporteres på forskellige niveauer.

”Vi har fået et enkelt reklamationssystem, som alle medarbejdere let kan sætte sig ind i”, siger Jens Laier.

Bedre integration og samarbejde

Alt i alt har implementeringen af den nye Microsoft Dynamics CRM platform medvirket til større sammenhæng og bedre samarbejde mellem medarbejderne i back office og det eksterne salgspersonale.