For Søstrene Grene er gennemførte. Lige fra de håndskrevne skilte i butikkerne til de skæve priser og den hyggelige historie om Anna og Clara. Søstrene Grenes værdier omkring glæde, skønhed, fornyelse, fund, kreativitet og hygge afspejles tydeligt i butiksoplevelsen, men også på logistikcenteret og kontoret i Aarhus Ø, der er smukt og kreativt indrettet; med produkter fra Søstrene Grene naturligvis.
Værdierne afspejles også i Sisterhood. Sisterhood er Søstrene Grenes intranet, der lægger vægt på virksomhedens visuelle identitet og er med til at skabe en fælles hjemlig portal for alle søstre. Det er her man hører hjemme i sit hood, og det er her, man er en del af det søsterfællesskab, der er Søstrene Grene. Sisterhood har fokus på nyheder og de gode historier, information fra ledelsen, information om butiksåbninger samt videndeling på tværs af organisationen.
Sisterhood er inkluderende, og der er fokus på, at alle skal kunne bidrage med historier og information. En stor del af de ansatte på logistikcentret har ingen eller begrænset adgang til en PC. I logistikcenteret kommunikeres nyheder og anden information via IntraActive Infoskærme, mens tablets giver adgang til hele intranettet, tilmelding til arrangementer og personalehåndbogen.
Derudover har Søstrene Grene lanceret en app baseret på IntraActive mobil app. Appen sikrer, at man når ud til de brugere, der er på farten. Her kan de også følge med i nyheder, se kantinemenuen, finde kollegaer og læse i personalehåndbogen. Appen bruges desuden til at sende vigtige beskeder ud som push.
Sisterhood er en levende platform, der skal leve op til en af Søstrene Grenes værdier, som er fornyelse. Det er ambitionen, at Sisterhood forbedres hele tiden i takt med at organisationen kommer med nye ønsker og idéer. Og fordi Sisterhood er baseret på en anden levende platform, nemlig IntraActive, kan det lade sig gøre.
Skab de bedste rammer for øget arbejdsglæde og produktivitet.