Kunder
Montana

Montana bringer kunden i fokus med Microsoft Dynamics CRM

Designmøbelfirmaet Montana har fået et forkromet overblik over deres kunder og forhandlere med en Dynamics CRM løsning.

Det kendte danske designmøbelfirma Montana ønskede at få et totaloverblik over deres kunder og interaktionerne med deres kunder og forhandlere for at forbedre oplevelsen af at være Montana kunde eller forhandler.

Derfor har Montana implementeret et nyt CRM system, der skaber bedre overblik over kundeinteraktioner (forhandlere, kunder og arkitekter) opdelt i segmenter og efter interesseområder.

CRM systemet er også med til at understøtte processerne i marketing, salg og kundeservice.

Et forkromet overblik

Montanas nye CRM system er baseret på Microsoft Dynamics CRM og er integreret med Montanas Dynamics Nav ERP-system, hvilket giver medarbejderne i salgs- og serviceteamet et fuldkomment overblik over den enkelte kundes engagement med Montana. Det være sig kundens ordre- og købshistorik, besøgsrapporter med aftalte actions og deadlines, men også fremadrettede aktiviteter så som planlagte besøg og salgsmuligheder hjælper sælgerne til at skabe bedre overblik over potentielle salgsmuligheder.

Men nye løsning er det blevet muligt hurtigt at fremsøge og segmentere de forskellige forhandlertype.

Bedre service og større synergi

Den nye CRM løsning har således forbedret Montana muligheder for at differentiere sig i forhold til konkurrenterne i forhandlernetværket ved at kunne yde en bedre service til både slutkunder og forhandlere.