Kunder
Aon

Aons forsikringsmæglere øger produktiviteten med Dynamics CRM løsning

Aon Denmark A/S har implementeret en Dynamics CRM løsning, der gør det muligt for deres forsikringsmæglere at beregne, sammenligne og præsentere forsikringspræmie for kunderne i et og samme system.

Automatiseret beregningsproces

Tidligere skulle en mægler indhente tilbud manuelt hos de forskellige forsikringsselskaber og manuelt lave en samlet oversigt, men nu er hele beregningsprocessen automatiseret og mægleren kan få beregnet de forskellige præmier blot ved at indtaste forsikringsoplysninger ét sted.

Forkromet overblik i lækker brugergrænseflade

Løsningens brugergrænseflade er centreret omkring en wizard i et smart responsivt design, baseret på den allernyeste teknologi, der understøtter både PC-skærme og mindre skærme på mobile devices. Det betyder, at forsikringsmægleren kan indtaste alle nødvendige forsikringsoplysninger i et og samme skærmbillede og på den måde have overblikket over de mange forsikringsobjekter og forsikringsprodukter.

Hele processen på et skærmbillede

Efter at alle oplysninger er indtastet kan, forsikringsmægleren se en sammenligningsvisning over alle forsikringer i stil med forsikringsguiden.dk, hvor priser, betingelser og dækninger kan sammenlignes. Fra samme side kan mægleren, baseret på kundens valg, vælge det bedste tilbud, godkende dette og sende et tilbudsbrev via CRM. Hele denne proces foretages på den samme side; også med en tablet når han er på farten. En kæmpe produktivitetsforbedring i mæglernes arbejde.