Student Assistant - Bid Management

Brænder du for at optimere processer i en branche, hvor marginalerne kan gøre forskellen på, om man vinder eller taber? Vil du være med til at styrke ét af Danmarks førende konsulenthuses position, og give os endnu flere glade kunder? Er du samtidigt den akademiske type, der kan lide at læse og skrive fremfor "den kørende sælger"?

Så er det netop dig, vi leder efter til at assistere vores Bid Management team. Vi sørger for, at særligt de større offentlige kontrakter bliver vundet i et marked med hård konkurrence. Heldigvis hjælper det, at vi er blandt de bedst brandede it-konsulentvirksomheder i Danmark og landets førende Microsoft-partner. Vi har derfor rygende travlt og ser frem til din ansøgning.

Din rolle

Du kommer til at indgå i vores Bid Management team, der favner alle organisationens øvrige afdelinger. Du vil primært beskæftige dig med følgende opgaver som assistance til Bid Manageren:

  • Bidrage med at skrive vindende tilbud – primært til større offentlige kontrakter
  • Sikre compliance med krav i udbud
  • Håndtere forespørgsler på vores eksisterende rammeaftaler
  • Vedligeholde og opdatere standardmateriale og kundereferencer
  • Optimere processerne fra modtagelse af et udbud til kontraktunderskrift

Vigtigst for rollen er, at du er initiativrig, løsningsorienteret og med tiden kan organisere dine opgaver, så udbudsprocessen bliver så strømlinet som muligt.

Faglige kompetencer

Du er enten i gang med din bachelor- eller kandidatgrad inden for jura eller en it-faglig uddannelse, hvor jura indgår. Blandt de væsentligste kompetencer vi efterspørger, er, at du:

  • Har falkeblik for vigtige detaljer
  • Kan prioritere opgaver – vi har typisk mange udbud i gang samtidigt
  • Har mindst en basal forståelse for jura og it
  • Er struktureret og har godt overblik
  • Er god til at læse og skrive
  • Kendskab til Microsofts produkter og services i B2B

Personlige kompetencer

Vi oplever ofte store udsving i arbejdsmængden, og derfor er det vigtigt, du er typen, der hele tiden kan lide at kaste dig over nye opgaver, og som kan træde til med kort varsel. Du skal være ærlig og ligefrem i din kommunikationsform og ikke være bange for at stille spørgsmål eller sige til, hvis du har lavet en fejl. Det er et job og et felt, hvor man hele tiden lærer og gør sig nye erfaringer. Du skal derfor have stort fokus på udvikling og hele tiden have øje på hvor forbedringer kan ske – både for dig selv, teamet og virksomheden. 

Om teamet

Du bliver en del af et lille team på to personer, som arbejder intenst med offentlige og private udbud. Teamet går på tværs af de øvrige afdelinger afhængig af hvilket teknologisk område, udbuddet omhandler. På den måde får du indblik i hele organisationen og alle aspekter af it-kontrakter og -leverancer.

Ansøgning

Kan du genkende dig selv i ovenstående? Og mener du, at du kan gøre en forskel hos ProActive, så send en motiveret ansøgning og dit CV til job@proactive.dk og notér ”Studentermedhjælper - Bid Management” i emnefeltet.

Hvis du ønsker yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Bid Manager Jeppe Bertelsen på telefon 2888 8312.

Tiltrædelse: Efter aftale

Omfang: Deltid

Arbejdslokation: København: Rosenørns Allé 1, 1970 Frederiksberg C