Incident Manager

Trives du i et arbejde præget af struktur, hvor kommunikation og processer er i fokus? Brænder du desuden for at levere et højt serviceniveau i forbindelse med Service Management processen og sagshåndtering? Så er du måske den Incident Manager, vi søger til at indgå i vores Managed Services forretning, som er i rivende udvikling. Du vil indgå i et team af dygtige og kvalitetsorienterede kollegaer, som med forskellige baggrunde arbejder omkring en fælles ambition; Thinking Your Business.

Om din kommende rolle

Som Incident Manager i ProActive vil du varetage en koordinerende rolle i tæt samarbejde med kollegaer fra Managed Services herunder Service Delivery Managers og vores 2nd. / 3rd. level teams. Du vil være ansvarlig for at incidents, herunder major incidents, bliver modtaget og håndteret professionelt og hurtigt samtidigt med, at der ikke bliver gået på kompromis med kvaliteten i opgaveløsningen. Derudover vil du være en del af den løbende kommunikation med vores kunder i forbindelse med sagsbehandlingen.

Blandt dine opgaver vil du ligeledes sørge for, at der foretages en effektiv opfølgning på aktive incidents og sikre, at de bliver løst inden for aftalte servicemål. Hertil vil du også være ansvarlig for at styre håndteringen af og opfølgningen på major incidents på tværs af organisationen. Som Incident Manager vil du fungere som eskaleringspunkt, og du varetager desuden en vigtig rolle i allokeringen af de rette ressourcer til opgaveløsningen ud fra fastlagte processer.

Opsummerende vil dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder være:

  • Screening og dispatch af servicesager der modtages i Managed Services, samt at sikre at sagerne er velkvalificerede og udførligt beskrevet
  • Generel Incident, Problem og Change Management som en del af Managed Services
  • Opfølgning på Servicesager på 1st, 2nd og 3rd level på tværs af hele ProActive
  • Afholdelse af opfølgningsmøder med 2nd. / 3rd. level konsulent teams og internt i afdelingen.
  • Generel håndtering, sagsbehandling og sagsløsning af servicesager inden for udvalgte løsningsområder.
  • Løbende monitorering og rapportering af Managed Services KPI’er
  • Incidents trends og analyse af disse med henblik på at minimere antallet af gentagelser.
  • Håndtering af interne processer og tilhørende procedurer samt sikre at disse følges samt forbedres og videreudvikles med særligt fokus på screeningsprocessen
  • Sikre og udbrede kendskab til processerne i Managed Services og organisationen herunder / 3rd. level konsulent teams.
  • Bidrage til vedligeholdelse af procesdokumentation og processen for vedligehold af disse.

Om dine kompetencer

  • Du har min. 3 års erfaring med incident management fra en lignende stilling og er ITIL-certificeret. Erfaring med håndtering og eskalering af major incidents er yderligere en fordel.
  • Du besidder et stort servicegen samt et godt overblik og trives i en afvekslende hverdag med mange bolde i luften.
  • Du er fagligt dygtig og har stærke formidlings- og kommunikationskompetencer, så du professionelt kan forvalte det mandat, der ligger i rollen som Incident Manager.
  • Du arbejder struktureret med et godt overblik og kan vedholdende følge op på, håndtere og følge fastlagte processer samt vedligeholde og videreudvikle disse.
  • Du har personlig gennemslagskraft og evner at etablere og vedligeholde relationer på alle niveauer i organisationen.

Hvad kan vi tilbyde

Hos ProActive bliver du en del af en virksomhed, hvor der ikke er langt fra receptionisten til CEO’en. Vi værner om en kultur, hvor der er højt til loftet, plads til forskelligheder, og hvor en uformel omgangstone er i højsædet. Vi går op i at skabe en arbejdsplads, der er stimulerende for vores medarbejdere både på et fagligt og personligt plan, og derfor er sparring og interessefællesskaber en naturlig del af vores hverdag. Dette indgår både i udvikling af best practice og i udvikling af løsninger til vores kunder. Du vil derfor hurtigt opdage, at vores værdier ikke bare er noget, vi prædiker, men noget, som vi rent faktisk efterlever!

Ansøgning

Kan du se dig selv i ovenstående stilling? Så send din ansøgning med det samme til job@proactive.dk og anfør ”Kandidat – Incident Manager” i emnefeltet. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Gert Hansen på e-mail gerth@proactive.dk eller på telefon 2687 9670.

Der holdes samtaler løbende.

  • Tiltrædelse: Efter aftale
  • Arbejdslokation: Rosenørns Allé 1, 1970 Frederiksberg C
  • Omfang: Fuldtid