Denne uges tema er Dynamics 365. Dynamics 365 er en sammenhængende og fleksibel platform til styring af kommunikation og relationer til virksomheders kunder eller organisationers medlemmer, klienter eller borgere.
Dynamics 365 kan bruges i forbindelse med mange forskellige arbejdsområder. I denne uges kan du få et indblik i hvilke. Du kan blandt andet læse om, hvordan ServiCare har automatiseret bookingen af deres kundebesøg i Field Service ved hjælp af Dynamicsplatformen, og så kan du høre mere om, hvordan Porsches lancering af Porsche Taycan blev hjulpet godt på vej af Dynamics 365.
ProActive
Marketing
Nyheder: Læs om hvordan forskellige virksomheder bruger Dynamics 365 platformen til at effektivisere deres arbejdsgange
Porsche udnytter Dynamics’ 365 til lancering af Porsche Taycan
Porsche udnytter deres Dynamics 365 Customer Engagement platform til at understøtte lanceringen af deres første elbil Porsche Taycan.
FLSmidth systematiserer sine marketingaktiviteter med Dynamics 365 Marketing
FLSmidth har skiftet deres oprindelige marketingplatform ud med Dynamics 365 Marketing, hvilket har gjort marketingafdelingens arbejdsprocesser mere effektive og til en bedre kundeoplevelse.
Dynamics 365 platformen er fleksibel, og kan tilpasses til mange forskellige løsninger og arbejdsområder. Hør mere om, hvordan platformen kan bruges til blandt andet Field Service og marketing i vores forskellige webinarer nedenfor.
Field Service i Dynamics 365
Få en hurtig og effektiv gennemgang af Microsoft Dynamics 365 Field Service og dens hovedfunktioner.
Dynamics 365 for Marketing
Få en hurtig og effektiv gennemgang af Dynamics 365 Marketing og dens hovedfunktioner. Vi viser hvordan Dynamics 365 Marketing kan være med til at levere flere kvalificerede leads til Salg, styrke samarbejdet mellem Marketing, Salg og Kundeservice og skabe gennemsigtighed i marketingsindsatserne og deres effekt (ROMI).
Hvordan håndterede Porsche årets mest ventede billancering af Porsche Taycan?
Porches PR & marketingchef er i studiet for at fortælle om, hvordan de lancerede deres nye elbil Porsche Taycan globalt.
Connected Field Service med IoT
Connected Field Service gør det muligt for din virksomhed at optimere ressourcer og øge effektiviteten markant i jeres field service med en langt bedre kundeoplevelse til følge. Vi gennemgår muligheder og viser, hvorfor Connected Field Service med IoT kan øge performance markant i din serviceforretning.
Michael
Schmidt
Director
+45 41 30 42 69
michael.schmidt@proactive.dk
Bliv kontaktet!
Udfyld formularen, hvis du ønsker at vide mere om mulighederne for netop din organisation.