Udnyt Virtual Agent og AI til at yde den bedste kundeservice

Live Broadcast
Live Broadcast
Broadcast-serie: Den nye hverdag efter COVID-19
Med Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service kan dine kundeserviceteams automatisere håndtering af kundehenvendelser ved hjælp af intelligente chatrobotter.
Udnyt Virtual Agent og AI til at yde den bedste kundeservice

I en tid hvor vi er stærkt begrænsede i at mødes fysisk med vores kunder, vil de virksomheder, der lykkes med at mødes og samarbejde virtuelt med deres kunder, vinde i konkurrencen.

Hvis du som leverandør samtidig formår altid at have relevant viden om dine kunders aktuelle behov og kan yde fremragende kundeservice på baggrund heraf, er din virksomhed godt stillet.

I denne udsendelse gennemgår vi de forskellige muligheder for at digitalisere og understøtte arbejdet med kunderelationerne i både salg og service ved effektiv udnyttelse af AI, Virtual Agents og chatbots i Dynamics 365.

Agenda

  • Udfordringer i kundearbejdet efter COVID-19
  • Krav til en digital platform for effektiv kundehåndtering
  • Virtual Agent og chatbots
  • AI-funktioner i Dynamics 365

Kontakt

Michael Schmidt
Michael
Schmidt
Director
+45 41 30 42 69
michael.schmidt@proactive.dk
Business Applications