Alle arrangementer
Skype Broadcast

Dynamics 365 - fremragende kundeservice

Hvad gør du for at fastholde dine kunder? Hvor hurtigt svarer du på deres henvendelser?

03. maj. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!
Skype Broadcast 03. maj kl. 15:00 - 15:30

Som kunder forventer cirka halvdelen af os svar på en henvendelse indenfor 24 timer.

79% af os forventer svar indenfor 1 time, når henvendelsen er givet digitalt, dvs. via e-mail, kontaktformular, chatfunktion eller på sociale medier.

Hvor gode I er til at fastholde jeres kunder (Customer Retention) afhænger i ekstrem høj grad af, hvor gode I er til at yde kundeservice. Kundeservice har brug for lette enkle brugerflader, der giver overblik over kundeengagementer og kommunikation.

På denne broadcast viser og diskuterer vi et udpluk af de nyeste kundeservice-funktioner og dashboards, der kan sikre hurtigere, bedre og mere personlig kundeservice både proaktivt, og når det brænder på, herunder:

  • Kundeservice medarbejderens digitale arbejdsplads
  • Case management
  • Kunder service 360 grader overblik