Alle arrangementer
Skype Broadcast

Dynamics 365 - Customer engagement

Er du på fornavn med dine kunder eller aner du ikke, hvornår de sidst handlede i din forretning?

08. mar. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!
Skype Broadcast 08. marts kl. 15:00 - 15:30

Kunder forventer at blive forstået og husket. Mere end nogensinde skal marketing, salg og kundeservice ´gå i takt´ for at skabe salg, fastholde kunderne og for at forstå kundernes behov bedre end konkurrenterne. 

På denne broadcast diskuterer vi:

  • Hvad forventer nutidens kunder af deres leverandører?
  • Hvordan sørger vi for at leve op til vores kunders forventninger?
  • Hvordan bliver vi bedre til at forstå vores kunders behov?
  • Hvordan engagerer vi kunderne i vores brand og produkter?
  • Hvordan sørger vi for at fastholde vores kunder?

Denne udsendelse om Customer Engagement er den første i en serie af broadcasts om Microsoft Dynamics 365, hvor vi ser nærmere på en række forskellige forretningsdiscipliner og processer (Line of Businesses), som denne platform er sat i verden for at understøtte.

I de efterfølgende broadcasts sætter vi fokus på B2B salg, kundeservice, Field Service og Microsofts nye Dynamics 365 Marketing.