Alle arrangementer
Seminar

Office 365 og den moderne arbejdsplads

Hvordan deler vi viden og indhold med Office 365 værktøjerne, og hvordan samarbejder vi på den moderne digitale arbejdsplads?

29. mar. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!

Office 365 giver organisationer en direkte mulighed for at skabe en moderne digital arbejdsplads, som kan gøre vores medarbejderes arbejdsliv langt mere smidigt, fleksibelt, effektivt og produktivt.

Det er dog nødvendigt, at man som organisation formår at adoptere de nye digitale samarbejdsværktøjer på en produktiv måde ved at lære medarbejderne, hvordan de bør anvendes.

Med de mange forskellige samarbejdsværktøjer – SharePoint, Teams, Groups, Planner, OneDrive og Yammer, som løbende får tilføjet nye features – og derudover alle de andre apps i Office 365, er det selvfølgelig naivt at tro, at medarbejderne helt af sig selv tager værktøjerne i brug og lærer at bruge dem på en produktiv måde.

Så hvordan skal vi bruge alle de mange samarbejdsværktøjer? Hvornår skal vi bruge det ene frem for det andet værktøj, og hvordan supplerer de hinanden på den mest effektive måde? Hvordan samarbejder vi i det hele taget på den moderne digitale arbejdsplads? Det vil vi give dig svar på på dette seminar.

Så skynd dig at tilmelde dig og sæt kryds i kalenderen fredag den 29. marts.

Agenda

08:30 – 09:00 Checkin og morgenmad

09:00 – 09:15 Introduktion til dagens tema og program

09:15 – 09:50 Få overblik over Office 365 samarbejdsværktøjerne / Which tool when?

09:50 – 10:25 Hvordan kan Teams gøre teamwork nemmere, sjovere og bedre? 

10:25 – 10:40 Pause

10:40 – 11:15 Den moderne digitale arbejdsplads – hvordan understøtter Teams, Groups, Planner, SharePoint og OneDrive hinanden på bedste vis?

11:15 – 11.50 PowerApps – hvordan kan vi nemt udvikle vores egne business apps?

11:50 – 12:05 Adoption & Learning

12:05 – 12:30 Frokost