Alle arrangementer
Seminar

Microsoft Teams som fundament for borgerservice, telefoni og samarbejde i kommunen

Få inspiration til, hvordan Microsoft Teams kan øge niveauet for borgerservice og arbejdsglæden for kommunens medarbejdere.

22. jan. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!
GN Audio A/S, Lautrupbjerg 7, Ballerup 2750 22. januar kl. 09:30 - 13:00

Man kan kommunikere uden at samarbejde, men ikke samarbejde uden at kommunikere. Baseret på denne sandhed er Microsoft Teams på rekordtid blevet den foretrukne samarbejds- og kommunikationsløsning for mere end 20 millioner dagligt aktive brugere verden over.

Teams er nu også klar til at erstatte organisationens telefonisystemer, og uanset om I i dag anvender en traditionel IP-PBX eller måske Skype for Business Server, er det med Teams muligt at flytte det hele i skyen. På den måde åbnes der op for en hidtil uset mulighed for at strømline og samle den interne- og eksterne kommunikation, samtidig med at fokus kan flyttes fra den daglige drift til mere værdiskabende aktiviteter.

Kombineret med en avanceret omstillings- og kontaktcenterløsninger og Selvbetjening.nu får kommunerne nu en unik mulighed for at strømline og integrere de vitale opgaver og processer relateret til borgerservice med kommunikation og samarbejde internt i kommunen.

På dette seminar får du inspiration til, hvordan de nye muligheder i sidste ende både kan øge niveauet for borgerservice og øge arbejdsglæden blandt kommunens medarbejdere.

Program

09:30 Registrering og morgenmad

10:00 Velkomst og introduktion v/Mikael Rønfeldt, Senior Manager, ProActive

10:15 Microsoft Teams til telefoni og samarbejde - nu og i fremtiden v/ Jørgen Rahbek, ProActive
I dette indlæg kigger vi på Teams som telefoniplatform, og du får også et overblik over roadmap og de seneste opdateringer i Teams generelt. Indlægget byder også på eksempler på hvordan andre kunder, har valgt at bruge løsningen. 

11:00 Pause

11:15 Avancerede omstillings- og kontaktcenterløsninger til Teams v/ Hans Ulrik Madsen, Zylinc
Zylinc, som er leverandør af Kontaktcenter software, vil præsentere deres løsning med Telefoni med Microsoft Teams og det, de arbejder med, samt komme ind på hvordan deres integration til Selvbetjening.nu allerede i dag skaber resultater for flere kommuner. 

11:45 Selvbetjening.nu v/ Mads Bechgaard
Selvtjening.nu vil præsentere deres løsning og det, de arbejder med, samt komme ind på, hvordan deres integration med Zylinc allerede har skabt succes i praksis. 

12:15 Jabra enheder til telefoni og møder i Teams  v/ Steen Marquard, Jabra  
Optimer kommunikationen med Teams-optimerede enheder til audio og video. Du kan også se hvordan det nye Jabra Panacast 180-graders kamera kan løfte værdien af møder i Teams. 

12:45 Frokost og mine-expo med de nyeste devices fra Jabra  
Vi byder på en let frokost og muligheden for at få hands-on på de nyeste devices fra Jabra