Alle arrangementer
Seminar

Customer Engagement & Loyalty med Microsoft Dynamics 365

Kom og hør hvordan din organisation øger kundeengagement, loyalitet og omsætning med Microsoft Dynamics 365.

19. mar. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!
Microsoft, Kanalvej 7, 2800 Kongens Lyngby 19. marts kl. 08:30 - 12:30

De mest succesfulde virksomheder og organisationer har altid været exceptionelt gode til at engagere og skabe loyalitet hos deres kunder. Der findes mange måder at skabe kundeengagement- og loyalitet på, og det er naturligvis altid afhængigt af, hvilke produkter virksomheden forsøger at sælge og til hvilken slags kunder på hvilke markeder. Men det som især kendetegner de virksomheder, som mestrer kunsten af tiltrække og fastholde kunder, er, at de gør det vedholdende og systematisk.

På dette formiddagsseminar, som vi holder i samarbejde med Columbus og Microsoft, tager vi dig rundt om Dynamics 365 platformen og viser, hvordan du kan øge omsætning og indtjening og styrke kundeservice og loyalitet.

Vi viser dig de nyeste muligheder indenfor marketing, salg, kundeservice, fieldservice og økonomistyring og ressource management.

Vi viser også hvordan du kan udnytte AI i Dynamics 365 og giver eksempler fra nogle af vores seneste kundeprojekter.

Endelig vil vi også give indblik i roadmappet for Dynamics 365 og gode råd til at høste gevinsterne.

Kom og bliv inspireret til, hvordan din virksomhed kan blive bedre til aktivt at drive kundeengagement og loyalitet ved at udnytte det fulde potentiale i Microsoft Dynamics 365.

Program

08:30 - 09:00 Check-in og morgenmad

09:00 – 09:15 Den gode kundeoplevelse touchpoint for touchpoint

09:15 – 10:15 Customer Engagement & Loyalty med Microsoft Dynamics 365

10:15 – 10:30 Pause

10:30 – 11:30 Exceptionel kundeoplevelse med Finance & Operations og Business Central

11:30 – 12:00 Gode råd, den succesfulde implementering og sådan kommer du i gang

12:00 – 12:30 Frokost