Connected Field Service med IoT

Live broadcast
Live broadcast
Broadcast
Udnyt IoT (Internet of Things) i virksomhedens Field Service og overgå dine kunders forventninger til kundeservice.
Connected Field Service med IoT

Connected Field Service gør det muligt for din virksomhed at optimere ressourcer og øge effektiviteten markant i jeres field service med en langt bedre kundeoplevelse til følge. For ved at udnytte IoT kombineret med Dynamics 365 Field Service kan I bl.a. blive bedre til at:

  • Optimere kørselsplanlægning og service-ressourcer
  • Undgå servicekald ved at løse problemer, før de bliver til større problemer ved hjælp af IoT-fjernsensorer
  • Transformere din kundeservice ved at gå fra en planlagt servicemodel til rettidig prædiktiv vedligeholdelse, der udløses af IoT-data.

Vi gennemgår muligheder og viser, hvorfor Connected Field Service med IoT kan øge performance markant i din serviceforretning.

Kontakt

Michael Schmidt
Michael
Schmidt
Director
+45 41 30 42 69
michael.schmidt@proactive.dk
Business Applications
Cloud, Infrastructure & Security