Tilbage

SharePoint

Virksomhedens platform for kommunikation, samarbejde og vidensdeling

SharePoint er en platform, som både kan anvendes til at understøtte samarbejde, vidensdeling og forretningsprocesser internt og eksternt i organisationen. SharePoint Online indgår i denne vision for platformens rækkevidde og i ProActive anser vi hybrid opsætninger af SharePoint for den nye norm.

SharePoint handler i høj grad om, hvordan vi arbejder sammen og deler viden. Platformen giver dig en forenklet brugeroplevelse, som hjælper med at organisere, synkronisere og dele alt dit indhold. Sociale funktioner gør det nemt at dele ideer og blive opdateret med, hvad dine kolleger arbejder med, interesserer sig for og har viden om - også de kollegaer du endnu ikke kender til.

Der er en tæt integration med hele Office pakkens forskellige værktøjer og med den seneste version af Office er alle applikationerne fuldt ud integrerede og spænder fra Microsoft Windows til Android og Apples iOS og Mac OSX.

Mobilitet i arbejdet handler ikke længere kun om, at vi har smartphones, som vi medbringer overalt, men om at være mobil i hele arbejdsprocessen på tværs af mange forskellige enheder og lokationer.

Del

Social vidensdeling

Del dine idéer og viden, få hurtigt svar på spørgsmål og følg med i, hvad dine kollegaer arbejder på med de nye sociale features i SharePoint og den tætte integration med Yammer.

Fleksibilitet

Publicer indhold i SharePoint fra en hvilken som helst Office applikation og del information med mennesker inden- og uden for din organisation med få klik. Det kan ske struktureret med enten en stramt styret Content Governance eller en mere ad hoc tilgang via OneDrive og Office 365 Groups.

Mobilitet

Del dokumenter, hold kollegaer opdateret med dine aktiviteter og vice versa via smartphone og tablet.

Organisér

Personligt overblik

Hold styr på dine projekter og opgaver og få overblik over dine kommende leverancer og deadlines på tværs af SharePoint, Outlook og Microsoft Project.

Team overblik

Opret team sites på få minutter, hold styr på mødenotater og præsentationer og saml teamets e-mails og dokumenter på ét sted i Office 365 Groups.

Tilgængelighed

Synkroniser dit indhold i SharePoint til dit skrivebord med OneDrive for Business, så dokumenter kun er et museklik væk – selv når du er offline.

Opdag

Findability og Discoverablity

Find eksperter internt i organisationen, du ikke anede eksisterede. Forbind med mennesker i hele din organisation og bliv klogere på deres interesser, ekspertise og hvilke tidligere projekter og dokumenter, de har arbejdet på. Søgeværktøjet Delve arbejder for dig – også når du har travlt med andre ting – og præsenterer relevante personer og dokumenter, når du har brug for dem!

Indsigt

Få indsigt i forretningen og del denne viden. Gør rå data til intelligible rapporter med Excel og del vigtig forretningsinformation med dem dine kollegaer i SharePoint.

Søgning

Find det, du leder efter. Tilpas og indsnævr søgningen til at levere mere relevante resultater, og få anbefalinger om, hvilke personer og dokumenter du bør interessere dig for.

Skab

Apps i skyen

Lav dine egne apps i skyen baseret på almindelige web teknologier som JavaScript, HTML og oAuth med Office Add-ins, der fungerer på tværs af både SharePoint, Exchange og Office.

Del og køb apps

Gør dine apps tilgængelige for andre indenfor eller uden for din organisation eller køb apps i Office app store.

Håndtér

Omkostninger

Reducer dine driftsomkostninger af infrastruktur og udvid rammerne for deling ved at køre SharePoint i skyen med Office 365.

Compliance

Med det eDiscovery Center kan compliance-ansvarlige nemt identificere og analysere virksomhedens data fra Exchange, SharePoint og Lync og behøver således ikke et separat datalager og i samspil med Azure Active Directory Premium får man endnu bedre overblik over brugernes færden og eventuelle angreb og trusler udefra.

Infrastruktur

Brug mere tid på at skabe værdi og mindre tid på at administrere it-infrastruktur.