Tilbage

Support

Tryghed, tillid og stabilitet

Når virksomheder vælger at outsource dele af eller hele deres service- og supportbehov til en ekstern samarbejdspartner er tryghed et centralt omdrejningspunkt. Det kræver tillid til den pågældende leverandørs kompetencer og til, at de kan levere den påkrævede kvalitet igen og igen.

Tryghed understøttes af:

  • Et centralt kontaktpunkt
  • Overblik over igangværende sager
  • Målbare svartider
  • Tilgængelighed
  • Relevant og målrettet opfølgning
  • Kompetente og fagligt dygtige konsulenter

Når disse rammer er på plads, skabes der ro til at fokusere på kerneforretningen og de ting, der giver værdi.

Vi tager hånd om dine behov

Ovenstående rammer danner grundlag for ProActives arbejdsmetode, når vi yder service og support til vores kunder. Vores Service Desk bemandes af dansktalende konsulenter, der er tilgængelige i jeres åbningstid, også 24/7 hvis I skulle have behov dette.

Den direkte support leveres af et dedikeret Service Team med de relevante kompetencer, der skal til, for at dække jeres specifikke behov.

Alle sager håndteres igennem vores servicesystem, hvor I som kunde får nem adgang, hurtigt overblik og direkte rapportering.