Tilbage

Customer Relationship Management

Hold styr på virksomhedens vitale relationer

Det er vitalt for din virksomhed at pleje og fastholde relationerne til kunderne. Derfor er det vigtigt, at du og dine medarbejdere holder styr på al den viden og information, I indsamler om jeres kunder, og at det bliver gjort på en forholdsvis systematisk måde.

Gør I det, får I langt bedre forudsætninger for at opnå:

  • Større indsigt i eksisterende og potentielle kunders interesser og produktpræferencer
  • Bedre effekt på kampagner og andre marketingaktiviteter
  • Mere målrettet kundekommunikation
  • Flere kvalificerede kundeemner/leads
  • Større mersalg og nysalg
  • Bedre kundeservice

En kontinuerlig tværorganisatorisk proces

Customer Relationship Management (CRM) er en kontinuerlig cirkulær proces med kunden som omdrejningspunkt, der ofte går på tværs af flere af organisationens enheder lige fra Marketing og Salg til Leverance og Service og ofte består af en række delprocesser.

CRM proces

Hvordan kan vi hjælpe?

Vores forretningskonsulenter kan hjælpe dig med at analysere og kortlægge din virksomheds CRM processer (marketing, salg, service etc.) og forretningsbehov og således at opsætte og tilpasse en CRM-løsning, der understøtter din virksomheds forretningsprocesser.