Tilbage

Document Management

Hold styr på virksomhedens vitale dokumenter

Det er vigtigt for din virksomhed at have kontrol over de vitale dokumenter i virksomheden. Derfor er det nødvendigt at have systemer, der understøtter jeres processer fra, at dokumenterne bliver skabt til, at de skal slettes eller arkiveres. Det er endvidere essentielt, at dokumenterne let kan findes og bruges af jeres medarbejdere for at understøtte en effektiv hverdag.

Gør I det, får I langt bedre forudsætninger for at opnå:

  • Mere effektive arbejdsgange i det daglige arbejde med dokumenterne
  • Nemmere at finde relevante dokumenter
  • Mindre risiko for at dokumenter forsvinder
  • Mindre risiko for at relevante dokumenter bliver usynlige i bunker af forældede irrelevante dokumenter
  • Bedre overblik over vitale dokumenters status og ejerskab

Struktur og brugervenlighed

Dokumenthåndtering handler om at skabe struktur i processerne for dokumenterne, således at din virksomhed altid har styr på dokumenterne. Men for at det kan lykkes i din virksomhed skal medarbejderne kunne bruge systemerne effektivt, og derfor er brugervenlighed i højsædet, når vi arbejder med dokumenthåndtering.

Document Management

Hvordan kan vi hjælpe?

Vores forretningskonsulenter kan hjælpe dig med at analysere og kortlægge din virksomheds processer og forretningsbehov og således at opsætte og tilpasse en dokumenthåndteringsløsning, der understøtter din virksomheds forretningsprocesser og holder brugervenligheden i højsædet.