Alle nyheder
8. maj 2017

SFK Leblanc får bedre overblik med ny CRM løsning

SFK Leblanc har fået skabt et 360 graders overblik over deres kunder med en ny Dynamics CRM løsning.

SFK Leblanc er en verdensledende leverandør af innovative løsninger til kødindustrien. SFK Leblanc har længe ønsket at få et totaloverblik over deres kunder.

Derfor har SFK Leblanc for nyligt implementeret et nyt CRM system, der skal skabe bedre overblik over kunderne opdelt i segmenter og efter interesseområder.

Det nye CRM system skal også være med til at understøtte salgsprocessen generelt.

360 graders overblik

Det nye CRM system, der er baseret på Microsoft Dynamics CRM og integreret med SFK Leblancs Dynamics AX ERP-system, giver medarbejderne i salgsteamet et fuldkomment overblik over den enkelte kundes engagement med SFK Leblanc. Det være sig kundens ordre- og købshistorik, besøgsrapporter med aftalte actions og deadlines, men også fremadrettede aktiviteter som planlagte besøg og salgsmuligheder hjælper sælgerne til at skabe bedre overblik over potentielle salgsmuligheder.

Med den nye løsning er det ikke alene blevet muligt hurtigt at fremsøge og segmentere de forskellige kunder, det har blandt andet også gjort det muligt for både sælgere, projektledere såvel som ledelse at danne sig overblik over global salgspipeline og hitrate samt følge udviklingen i installed base (egne, såvel som konkurrerende produkter).