Alle nyheder
14. november 2014

Årets Microsoft Partner 2014: ProActive

ProActive vinder hovedprisen som Årets Microsoft Partner samt prisen som Årets Cloud Services Partner og Årets Pris for Kundetilfredshed ved Microsoft Partner Award 2014.

Microsoft har udråbt ProActive som Årets Partner 2014. Det skete i aftes i festlige omgivelser i Operaen i København, hvor Microsoft havde indbudt deres vigtigste forretningspartnere i Danmark til deres årlige prisuddeling Microsoft Partner Award.

Forud for prisfesten havde Microsoft nomineret ProActive til at modtage priser i hele 5 forskellige kategorier, så spændingen var stor, da den i aftes endelig blev udløst, og Microsoft udråbte vinderne med ProActive som aftenens helt store vinder.

Endnu større anerkendelse

Glæden var endnu større, da Microsoft skulle uddele aftenens hovedpris – Årets Microsoft Partner 2014 og udråbte ProActive som den partner, som samlet set har gjort det allerbedst i 2014.

 

 

”Prisen som Årets danske Microsoft Partner 2014 går til ProActive. ProActive  er særdeles brede over skuldrene med kompetencer indenfor både Dynamics CRM, SharePoint, Azure, Office 365, Exchange, System Center og EMS/Intune. De har investeret massivt i udviklingen af nye produkter, der øger værdien af vores kunders investering i Microsoft teknologi. Under mottoet ”Cloud First” har Årets Partner for alvor transformeret sig fra at være en traditionel system integrator til at være kundens strategiske samarbejdspartner med ydelser indenfor rådgivning, implementering, application management og standard cloud services. Og resultaterne taler for sig selv - et meget stort antal leverede projekter  – alle med en meget høj kunde tilfredshed,” siger Niels Soelberg administrerende direktør, Microsoft Danmark

Det er ikke første gang ProActive løber med førstepræmien. Første gang var i 2010, hvor vi lige som i år vandt priser i 2 yderligere priskategorier.

"ProActive har gennem mange år været en stærk cloud-partner, som meget tidligt har baseret hele deres forretning på Microsofts cloud-løsninger. Selskabet har vist høje vækstrater år efter år og er innovative, proaktive og dedikerede i deres forretningsudvikling og kundeleverancer," lød det i begrundelsen fra Microsofts nyudnævnte partnerchef Kamilla Jørning Roost.

Årets pris for Kundetilfredshed og Cloud Services Partner for tredje gang

Ikke nok med at ProActive altså igen i år tog hovedprisen som Årets Microsoft Partner, vandt vi for tredje gang Årets Pris for Kundetilfredshed og prisen for Året Cloud Services Partner - Office 365

Vi har kåret ProActive til årets danske Cloud Service Partner 2014 for deres fantastiske resultater med Office 365. Med motto´et ”Cloud First” har de udviklet et komplet katalog af Cloud Value Adds, som leveres til kunderne - tit i meget tæt samarbejde med Microsoft. De tager deres egen medicin, så alle medarbejdere internt benytter Office 365 og OneDrive for Business, og de investerer utrolig meget tid i samarbejdet og arbejder intenst på at skabe bedre processer til gavn for alle Office 365 partnere.” siger Jakob Kvist Sørensen, Partnerchef Microsoft Danmark.

”ProActive vinder årets danske pris for Kundetilfredshed 2014, fordi de leverer høj kundetilfredshed på en struktureret og målrettet måde. Kundetilfredshed styrer både projektevalueringer og bonusordninger til ledelsen og medarbejderne. Hos ProActive opnås kundetilfredshed ikke ved et tilfælde – det er en central del af leveranceplanen. Og de har stor bevidsthed omkring, at de ikke – i kundens øjne – er bedre end kvaliteten/værdien af det sidst leverede projekt.” siger Thomas  Schnegelsberg, Direktør Kunde og Partner Tilfredshed Microsoft Danmark