Alle nyheder
7. august 2014

ProActive åbner kontor i New Zealand

ProActive åbner nyt kontor i New Zealand og sætter ekstra kapacitet på vores 24/7 Emergency Support.

ProActives serviceafdeling har i et stykke tid kunnet tilbyde 24/7 Emergency Support. Efterhånden har flere og flere af vores kunder ønsket at tilføje denne ydelse til deres serviceaftale med ProActive, således at de kan få hjælp i alle døgnets 24 timer i tilfælde af kritiske situationer. 

Som konsekvens af den tiltagende popularitet har vi nu valgt at skrue op for kapaciteten, således at vi fortsat kan holde et højt serviceniveau, uanset hvilket tidspunkt du som kunde ringer ind til vores 24/7 hotline. Derfor åbner vi nu et nyt kontor på den anden side af kloden.

Dansktalende servicemedarbejdere

De fleste har prøvet at ringe til en helpdesk på et dansk nummer i forventning om at få hjælp fra en dansktalende person men er blevet omstillet til en helpdesk i Indien eller i et andet fjernt land, hvor lønudgifterne er lave. 

Det vil ikke blive en sådan oplevelse, du vil få som servicekunde hos ProActive. Vores nye kontor i New Zealand vil være bemandet med nogle af vores mest erfarne danske konsulenter fra vores service team. Det betyder, at du som kunde ikke skal være bekymret for sproglige barrierer eller at den medarbejder du får i røret ikke kender noget til din applikation eller dit system.