Alle nyheder
23. maj 2017

Montana bringer kunden i fokus med ny CRM løsning

Designmøbelfirmaet Montana har fået skabt et forkromet overblik over deres kunder og forhandlere med en ny Dynamics CRM løsning.

Det kendte danske designmøbelfirma Montana har længe ønsket at få et totaloverblik over deres kunder og kundeinteraktioner for at forbedre oplevelsen af at være Montana kunde eller forhandler.

Derfor har Montana for nyligt implementeret et nyt CRM system, der skal skabe bedre overblik over kundeinteraktioner (forhandlere, kunder og arkitekter) opdelt i segmenter og efter interesseområder.

Det nye CRM system skal også være med til at understøtte processerne i marketing, salg og kundeservice.

Det forkromede overblik

Det nye CRM system, der er baseret på Microsoft Dynamics CRM og integreret med Montanas Dynamics Nav ERP-system, giver medarbejderne i salgs- og serviceteamet et fuldkomment overblik over den enkelte kundes engagement med Montana. Det være sig kundens ordre- og købshistorik, besøgsrapporter med aftalte actions og deadlines, men også fremadrettede aktiviteter så som planlagte besøg og salgsmuligheder hjælper sælgerne til at skabe bedre overblik over potentielle salgsmuligheder.

Med den nye løsning er det blevet muligt hurtigt at fremsøge og segmentere de forskellige forhandlertype.

Bedre service og større synergi

Den nye CRM løsning har således forbedret Montana muligheder for at differentiere sig i forhold til konkurrenterne i forhandlernetværket ved at kunne yde en bedre service til både slutkunder og forhandlere.