Alle nyheder
23. april 2015

Egetæpper skaber overblik over salgsmuligheder og reklamationer med Microsoft CRM

Egetæpper får ny Microsoft CRM løsning til at skabe overblik og understøtte forretningsprocesser omkring salg og registrering af reklamationer.

Egetæpper er en af Europas førende virksomheder inden for design og produktion af unikke gulvtæpper af høj kvalitet med miljøet i højsædet. Virksomheden havde et tiltagende behov for et system og en proces, der kunne hjælpe dem med at skabe overblik over salg- og reklamationssager og understøtte forretningsprocesser. 

Forbedret overblik over salgsprocessen

ProActive har hjulpet Egetæpper med at implementere en Microsoft Dynamics CRM platform til at skabe overblik over kunder og salgsmuligheder og strømline salgsprocessen. Med kundedata, der trækkes fra økonomisystemet og flere andre systemer har salgspersonalet fået et samlet overblik over kundens aktiviteter.

 Styr på reklamationsprocessen

Samtidig har indførelsen af det nye CRM system også givet anledning at strømline reklamationsprocessen, således at alle reklamationer oprettes og behandles i CRM. Sager kan endvidere tildeles en overordnet ansvarlig alt efter omkostningsniveau og karakter samt rapporteres på forskellige niveauer.

Bedre integration og samarbejde

Alt i alt har implementeringen af den nye Microsoft CRM platform medvirket til større sammenhæng og bedre samarbejde mellem medarbejderne i back office og det eksterne salgspersonale.