Alle nyheder
14. juni 2016

Dansk Erhverv skaber bedre dialog med nyt CRM system

Dansk Erhverv forbedrer serviceringen af organisationens medlemmer med nyt Dynamics CRM system.

Dansk Erhverv er en erhvervsorganisation og arbejdsgiverforening og har fornyligt fået implementeret et helt nyt medlemssystem kaldet DEALOG 2.0, der som navnet antyder skal gøre det nemmere og mere effektivt at holde styr på og fremme dialogen med organisationens mange medlemsvirksomheder. Dansk Erhverv repræsenterer 17.000 virksomheder og over 100 brancheorganisationer inden for handel, rådgivning og videnservice, oplevelse og velfærd og transport.
 
ProActive har hjulpet Dansk Erhverv med at implementere løsningen, som er baseret på en Microsoft Dynamics CRM 2015 platform.

Et fremtidssikret medlemssystem

Nu har Dansk Erhverv så fået et nyt medlemssystem, der lever op til brugernes ønsker og som løbende kan udvikles og tilpasses fremtidige behov. Således har fokus været på at forenkle systemets arkitektur og at sikre høj brugervenlighed og overholdelse af standarder. ProActive har udviklet systemet i tæt samarbejde med Dansk Erhverv.
 
”Vi har endnu en gang haft et fantastisk godt samarbejde med ProActive, som har hjulpet os med at udvikle et fremtidssikkert medlemssystem, der skal hjælpe os med at yde den bedste service overfor vores medlemmer”, siger Suzanne Roager, IT-Chef hos Dansk Erhverv.