Alle nyheder
8. august 2013

Gratis support til Microsoft Cloud Services kunder

ProActive tilbyder Cloud kunder 1 times gratis support om måneden.

Vi har gennem de senere år set en kraftig vækst i brugen af Microsoft Cloud Services, herunder både Office 365 såvel som Windows Intune, Azure og CRM Online. Samtidig er løsningerne blevet udvidet med mere og mere funktionalitet, så de i dag er fuldt på højde med tilsvarende on-premise løsninger. Dette har medført en efterspørgsel efter kompetent support af både administrative brugere og slutbrugere i både store og mindre organisationer.

I ProActive har vi igennem 3 år supporteret vores største Cloud kunder og deres medarbejdere i ind- og udland, og de erfaringer, som vores supportere i vores serviceafdeling har gjort sig, skal nu komme andre Cloud kunder kunder til gode.

Ny serviceaftale

Vi tilbyder derfor en ny serviceaftale til alle organisationer, som bruger Microsoft Cloud Services. Den nye serviceaftale giver vores kunder adgang til en dansktalende servicemedarbejder, der straks kan yde support via mail, telefon eller fjernopkobling til brugerens PC.

Udover 1 times gratis support om måneden får I følgende fordele ved en serviceaftale:

  • Adgang til ProActives Cloud vidensdatabase (FAQ, Best Practise manualer, træningsmateriale til brugere og administratorer)
  • Løbende opdateringer om udvikling og trends inden for Microsoft Cloud Services
  • Cloud Update arrangementer for ProActive Cloud kunder