Alle nyheder
15. september 2016

Arla vinder priser for deres SharePoint intranet

Arlas SharePoint baserede intranet har netop vundet både guld og sølv internationale konkurrencer.

For lidt over et år siden lancerede Arla deres nye globale intranet CheckIn for godt 8.000 medarbejdere fordelt på lokationer i 30 forskellige lande verden over. Løsningen var blevet udviklet i et velorganiseret samarbejde mellem Arla og flere forskellige leverandører med ProActive som hovedleverandør.

”Det er har været et af absolut bedst koordinerede og samspillende projekter der har været i nyere tid”, udtalte i sin tid Nana Balle, Head of Global Internal Communication, Arla Foods amba. Under parolen ”One Arla Feeling” var det en stor anlagt global lancering, og medarbejderne tog rigtig godt imod det nye intranet.

Læs tidligere nyhed.

Vinder guld og sølv i internationale konkurrencer

Nu har CheckIn vundet både guld og sølv i internationale konkurrencer; guld i priskategorien Innovations in Digital, Social, and Mobile Communications ved The 2016 CEB Internal Communications Awards og sølv ved 2016 Intranet and Digital Workplace Awards, som gennemføres af det Sydney baserede konsulentfirma Step Two.

Stor anerkendelse af IntraActive Intranet

Arlas intranet CheckIn har givet inspiration til flere nøglekomponenter i ProActives succesfulde intranetprodukt, IntraActive Intranet og således er prisen naturligvis også en cadeau til vores produkt.