Tilbage

Document Management

Få den Document Management løsning, der passer til jeres virksomhed

Document Management løsninger skal være overskuelige, intuitive og ikke mindst passe til netop jeres processer. Om det er de mest forretningskritiske dokumenter eller mere uformelle samarbejdsdokumenter, har vi erfaring med at udnytte Microsofts teknologier til at lave løsninger, der passer præcist til kundernes processer og behov.

Vores løsninger tager derfor altid udgangspunkt i de processer, dokumenterne indgår i hos jer. Vi kigger på hele livscyklussen for dokumenterne, fra oprettelse til arkivering.

Løsningerne indeholder understøttelse af:

  • Samarbejdsprocesser - samtidig redigering, versionsstyring og deling
  • Håndtering af records
  • Publicering
  • Sikkerhedsstrukturer
  • Søgning
  • Metadata
  • Arkivering

I højsædet for alle vores løsninger er naturligvis Findability og Putability, således at brugervenligheden har højeste prioritet for at sikre bruger-adoption og værdiskabelse for jeres virksomhed.

Udnyttelse af Microsoft teknologier

Vores løsninger er baseret på størst mulig udnyttelse af Microsofts teknologier efter Best Practice, herunder hovedsageligt SharePoint.

Vores dokumenthåndteringsløsninger omfatter typisk følgende elementer:

  • SharePoint / Office 365
  • OneDrive for Business
  • Delve
  • Enterprise Search
  • Record centers
  • Taksonomi og metadata
  • Digital Workflows

Hvordan kan vi hjælpe?

Vores konsulenter kan hjælpe dig med at analysere og kortlægge din virksomheds dokument processer og forretningsbehov og således at opsætte og tilpasse en Document Management løsning, der understøtter din virksomheds forretningsprocesser og holder brugervenligheden i højsædet.