Tilbage

Communications

Få de rigtige værktøjer til at understøtte din virksomheds kommunikation

Hvad enten det drejer sig om intern eller ekstern kommunikation, så er der efterhånden mange forskellige muligheder for at understøtte ledelsens, medarbejdernes og kundernes behov. Med de rette valg og træning af medarbejdere er der ofte en betydelig besparelse i både tid og omkostninger.

Skype for Business

Med Skype for Business er det meget enkelt at kommunikere via chat, tale og video. Servicen understøtter bl.a. afholdelse af møder med op til 250 deltagere uden at deltagerne behøver andet og mere end en nyere browser og en computer eller smartphone. Med et tillægsprodukt er det også muligt at udvide møder til at omfatte deltagere uden internetadgang, så de kan deltage via fastnet eller mobil.

Skype for Business kan endvidere udbygges med fuld telefoni-funktionalitet for både fastnet og mobil og således fungere som en komplet kommunikations- og samarbejdsplatform for hele virksomheden. Det er ligeledes blevet muligt at benytte Skype for Business til en bedre servicering af kunder f.eks. ved opstart af videomøder med medarbejdere, direkte via egen eller kundens website.

Skype for Business Broadcast

Har din virksomhed behov for at kunne kommunikere bredt til op til 10.000 deltagere, så er Skype Broadcast måske en mulighed. F.eks. ved samlet orientering af en stor mængde medarbejdere, partnere eller kunder. Alt indhold streames og optages og deltagelse i et event kræver ingen installation af diverse programmer eller plug-ins.

Exchange og Outlook

Næsten alle har prøvet at anvende Exchange via en Outlook klient, og mange har også erfaring med at anvende Outlook Web Mail eller benytte en synkronisering via mobilen. Mail bruges typisk i et sådan omfang, at det kan være vanskeligt at administrere og lagre uden en ordentlig styring, og desværre ser vi ofte, at det kun er 20% af den relevante funktionalitet der udnyttes.

Uvidenhed omkring mail og sikkerhed kan samtidig koste virksomhederne dyrt i form af tabte data eller uheldig spredning af fortrolig information til uvedkommende. Få mere ud af dine mailsystemer med en rådgiver fra ProActive.

Skype Operations Framework (SOF)

ProActive anvender Microsofts Skype Operations Framework (SOF), som er en metode for kunder og partnere til at opnå succes med deres Skype for Business Online-rejse.

Hvad enten der er tale om små eller store organisationer, er SOF en fremragende guide på rejsen, der anviser hvornår og hvordan man bruger de medfølgende værktøjer og aktiver til at drive deres Skype for Business.

Skype Operations Framework

Gør Skype for Business endnu bedre!

ProActive tilbyder to services, som leveres på basis af SOF metoden.

Cloud Conferencing

Cloud Conferencing giver mulighed for at deltage i et møde via en telefon. Mange udbydere tilbyder denne mulighed, men løsninger har tendens til at være komplekse og dyre. Cloud Conferencing er en tjeneste udviklet af Microsoft som en indbygget Office 365 service (PSTN Conferencing) og tilbyder en omkostningseffektiv og enkel konference tjeneste.

Cloud Voice

Telefonfunktionalitet kan nu tilføjes til Skype for Business via Cloud PBX-funktionen. Det betyder, at den gamle telefoniplatform kan erstattes fuldt ud med Cloud Voice, så Skype-brugere kan placere og modtage regelmæssige telefonsamtaler direkte i deres Skype-klient. Cloud Voice er ligeledes en service i Office 365 og tilbyder en omkostningseffektiv, simpel og komplet telefonitjeneste.