Tilbage

Communication

Få de rigtige værktøjer til at understøtte din virksomheds kommunikation

Hvad enten det drejer sig om intern eller ekstern kommunikation, så er der efterhånden mange forskellige muligheder for at understøtte ledelsens, medarbejdernes og kundernes behov. Med de rette valg og træning af medarbejdere er der ofte en betydelig besparelse i både tid og omkostninger.

Skype for Business

Med Skype for Business er det meget enkelt at kommunikere via chat, tale og video. Servicen understøtter nu også afholdelse af møder med op til 250 deltagere uden at deltagerne behøver andet og mere end en nyere browser og en computer eller smartphone. Med et tillægsprodukt er det også muligt at udvide møder til at omfatte deltagere uden internetadgang på fastnet eller mobil.

Microsoft har tillige annonceret at Skype for Business Online vil blive udvidet med fuld telefoni (Pbx) funktionalitet i slutningen af 2015. Det er ligeledes blevet muligt at benytte Skype for Business til en bedre servicering af kunder f.eks. ved opstart af videomøder med medarbejdere, direkte via egen eller kundens website.

Skype for Business Broadcast

Har din virksomhed behov for at kunne kommunikere bredt til op til 10.000 deltagere, så er Skype Broadcast måske en mulighed. F.eks. ved samlet orientering af en stor mængde medarbejdere, partnere eller kunder. Alt indhold streames og optages og deltagelse i et event kræver ingen installation af diverse programmer eller plug-ins.

Exchange og Outlook

Næsten alle har prøvet at anvende Exchange via en Outlook klient, og mange har også erfaring med at anvende Outlook Web Mail eller benytte en synkronisering via mobilen. Mail bruges typisk i et sådan omfang, at det kan være vanskeligt at administrere og lagre uden en ordentlig styring, og desværre ser vi ofte, at det kun er 20% af den relevante funktionalitet der udnyttes.

Uvidenhed omkring mail og sikkerhed kan samtidig koste virksomhederne dyrt i form af tabte data eller uheldig spredning af fortrolig information til uvedkommende. Få mere ud af dine mailsystemer med en rådgiver fra ProActive.

SharePoint og Yammer

SharePoint og Yammer forbindes typisk med samarbejde og vidensdeling, men giver også mulighed for, at medarbejdere og kunder kan kommunikere via diverse chatfunktioner. F.eks. i en Office 365 gruppe, hvor der samarbejdes om et produkt, en kampagne eller lignende.

Skab tilfredse medarbejdere eller kunder med forbedret kommunikation

Med de rigtige services kan der spares megen tid og penge på rejser samt unødig venten på, at en medarbejder bliver ledig. Lad os hjælpe med at udvikle din nye kommunikaitonsstrategi.