ProActive Nyheder
31-10-2011
Fårup Sommerland målretter kommunikation og kundepleje med Dynamics CRM løsning
Større indsigt i kundernes præferencer kombineret med målrettet kommunikation giver flere besøgende og flere tilfredse kunder.

Fårup Sommerland har fået implementeret en Microsoft Dynamics CRM løsning med et integreret nyhedsbrevsmodul. Det er sket på baggrund af, at Fårup Sommerland havde et stort ønske om at lære deres besøgende bedre at kende, således at de optimalt kunne målrette deres kommunikation for at øge antallet af besøg i deres forlystelsesparken.

 

Målrettede kampagner og øget indblik i kundernes præferencer
Kundernes kontaktinformation trækker nyhedsbrevsmodulet direkte fra CRM, hvor al information om hver enkelt kunde er lagret.  Denne opsætning giver Fårup Sommerland mulighed for nemt at segmentere deres forskellige besøgende for således at lave målrettede kampagner til forskellige kundegrupper, eksempelvis årskortindehavere.

 

Med nyhedsbrevsmodulet kan Fårup Sommerland også måle effekten af de forskellige kampagner idet modulet opsamler data om hvor mange og hvem, der har åbnet nyhedsbrevet og hvilke links de har klikket på. Disse data kan igen gemmes i CRM systemet, og på denne måde kan Fårup Sommerland fortsat blive klogere på de enkelte kunders særlige præferencer og derved skræddersy og forbedre deres tilbud til forskellige kundegrupper.

 

Bedste sæson nogensinde
På trods af at sæsonen 2011 bestod af færre åbningsdage og det danske sommervejr som bekendt langt fra viste sig fra den bedste side, blev sæsonnen ifølge Nordjydske.dk  den bedste for Fårup Sommerland nogensinde. Læs mere på www.faarupsommerland.dk

 

General Manager Niels Jørgen Jensen fra Fårup Sommerland udtaler:

 

”Microsoft Dynamics CRM Online har givet Fårup Sommerland markante fordele i relation til optimering af vores viden og kommunikation om og til vores besøgende.”

 

Kontakt
For nærmere information om løsningen kontakt venligt Mikkel Aude, ProActive og Niels Jørgen Jensen, Fårup Sommerland.

Top of page