Alle arrangementer
Breakfeast meeting

Løft niveauet for kommunikation, samarbejde og vidensdeling

Vil du gerne løfte niveauet for kommunikation, samarbejde og vidensdeling i din virksomhed/organisation?

Vil du gerne sikre, at dine medarbejdere altid har de bedste forudsætninger for at være innovative og produktive?

28. mar. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!

Så bør du høre mere om, hvad platforme som Office 365 og Yammer kan betyde for din virksomhed.

Kom og bliv klogere på hvad Office 365 pakken tilbyder af produktivitetsværktøjer. Se konkrete løsninger og eksempler på hvad andre danske virksomheder har fået ud af Office 365 og hvilke besparelser de har opnået og bliv inspireret til, hvad din virksomhed kan få ud af Office 365 og Yammer.

Agenda

  • Introduktion: Effektiv kommunikation og samarbejde anno 2014
    • Hvad betyder det for moderne virksomheder at kunne kommunikere og samarbejde effektivt både internt og eksternt?
  • Produktivitet med Office 365
    • Hvilke forretningskritiske behov kan vi løfte med Office 365 + business apps fra App Store?
  • Standard intranetløsning til SharePoint Online
    • Hvordan løfter vi virksomhedens interne vidensdeling og samarbejdskultur?
  • Social vidensdeling med Yammer
    • Hvordan udnytter vi mulighederne med sociale medier?
  • Cases: B&O, BoConcept, Danske Fragtmænd, KiMs, Den Blå Planet
  • Hvordan kommer vi godt i gang?