Alle arrangementer
Seminar

Digital transformation med Dynamics 365

Dynamics CRM og Dynamics AX er blevet til Dynamics 365. Hvorfor nu det? Hvad sker der? Hvad er meningen?

08. mar. Tilmeld dig herTak for din tilmelding!
Microsoft, Kanalvej 7, 2800 Lyngby 08. marts kl. 08:30 - 11:30

Den 4. industrielle revolution er under opsejling og Microsoft vil gerne gå forrest for at stille teknologien, som skal understøtte virksomhedernes digitale transformation, til rådighed.

Blandt andet derfor har Microsoft valgt at gøre uigenkaldeligt op med silotænkning og nedbryde rigide barrierer mellem forretningsprocesser ved at samle det hele på en og samme cloud platform – Dynamics 365.

Kom og bliv meget klogere på, hvad der i virkeligheden er under opsejling.

Først giver Microsoft et overblik over Dynamics 365 platformen. Hvad er den overordnede vision med at samle ERP, CRM og Kundeservice i en samlet platform? Hvad består den af og hvad giver det af nye muligheder?

Dernæst kigger vi nærmere på nogle af de helt nye business apps, som i høj grad åbner muligheder for at transformere og digitalisere velkendte forretningsprocesser så som kundeservice, marketing og salg.

Vi runder af med at vise, hvordan man gør implementeringen Dynamics 365 platformen til en succes blandt medarbejderne ved hjælp af Gamification.

Agenda

Registrering og morgenmad

Dynamics 365 Visionen

v/ Jonas Rolsted, Microsoft

Microsofts vision for Dynamics 365 og hvordan den skal understøtte virksomhederne i at drive digital transformation.

Tilfredse kunder via effektiv kundeservice med Dynamics 365 Portals og Social Engagement

v/ Peder Møller Wagner og Flemming Breitenkamp, ProActive

Kundeservice er et område som har udviklet sig markant indenfor de seneste år; en udvikling der ikke mindst er påvirket af de nye generationer af forbrugere, som ikke gider spilde deres tid på at vente i kø til virksomhedens support hotline, som ofte kun har åbent i et begrænset tidsrum. De forventer at kunne kommunikere og blive serviceret via de kanaler der er vant til at bruge, herunder How-to videoer på YouTube, hurtig kommunikation via Chat osv. 

Det stiller nogle nye krav til måden at håndtere kundeservice på. En af de nye apps i Dynamics 365 er muligheden for at oprette kundeserviceportaler, hvormed virksomhedens kundeserviceteam kan skabe et miljø, hvor kunderne nemt vil kunne finde svar på spørgsmål og hjælp til at løse et problem og således reducere mængden af supportsager.

En anden app er Social Engagement, som kan hjælpe med at styre virksomhedens dialog med omverden på sociale medier. Ved proaktivt at gå i dialog og reagere på feedback fra kunder på sociale medier, har man bedre kontrol og gør virksomhedens omdømme mindre sårbar for kritisk omtale og shit storms og giver samtidig kunderne en bedre kundeoplevelse.

Vi stiller skarpt på fordelene og begrænsningerne og giver anbefalinger på, hvornår man skal vælge det og hvornår giver det ikke mening. Vi runder af ved at vise et case eksempel fra den virkelige verden.

Gør Dynamics 365 til en succes med Gamification

v/ Kasper Birch Olsen

Hvordan får vi brugeren til at anvende de systemer, som virksomheden stiller til rådighed? I de senere år er user adoption blevet et stort fokusområde for mange virksomheder. Hvad hjælper det, at vi designer et fremragende CRM system, hvis det ikke bliver anvendt? Hvilken værdi har en rapport over salgspipelinen, hvis virkeligheden er en helt anden?

Gamification er både et mindset og en teknologi til at gøre hverdagen med et it-system til en leg. Om målet er at lukke ordrer, håndtere servicesager eller noget helt tredje er op til dig.